- ΚΑΜΙΑ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
- ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΑΝ ΣΕ «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 80 ΩΡΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ(!)», ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.
- ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΕΙ Η ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΟ… ΒΑΡΒΑΡΟ ΑΝΑΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ «ΑΓΓΑΡΕΙΑΣ», ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
- ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΠΟΥ -ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ …ΚΑΝΕΙ «ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ»- ΕΝΩ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ –ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
- ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΛΜΕ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ (ΟΛΜΕ), ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΟΝΕΪΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΛΗ ΤΟΥΣ , ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΔΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
- ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΕΣ
Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ δηλώνει την κατηγορηματική αντίθεσή
της στην ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ των τριών αγωνιζόμενων ΜΑΘΗΤΩΝ του 1ου
Γυμνασίου του ΡΕΘΥΜΝΟΥ που καταδικάστηκαν σε «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 80 ΩΡΩΝ(!)»
στις υπηρεσίες του Δήμου ως …ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ
του ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ(!), επειδή ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ στο ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΑΓΩΝΑ του ΣΧΟΛΕΙΟΥ
τους, που πήρε τη μορφή της ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ.
Πρόκειται για
πρωτόγνωρη
στα μεταπολιτευτικά χρονικά απόφαση που εδραιώνεται σε όλο το ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΕΓΜΑ
που θεσπίστηκε από τις προηγούμενες κυβερνήσεις (Ν.Δ-Π.Α.Σ.Ο.Κ)και παραμένει σε
ισχύ από τη νέα δήθεν «αριστερή»
κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.Η κυβέρνηση μάλιστα υποσχέθηκε την…κατάργηση των νόμων(Π.Δ
152, πράξη νομοθετικού περιεχομένου κλπ) της ποινικοποίησης των μαθητικών αγώνων και επομένως και των καταλήψεων, για να αποδειχθεί
, στη συνέχεια, άριστη διάδοχος στο στήσιμο … νέων «αναμορφωτικού»
χαρακτήρα μαθητοδικείων που επιβάλλουν ένα ΒΑΡΒΑΡΟ και ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ που είναι οι
«ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΓΓΑΡΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ», με στόχο … τη ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ(!) των ανυπότακτων
εφήβων που …έκαναν το «έγκλημα»(!)
να διεκδικήσουν, με τις καταλήψεις και τους συλλογικούς αγώνες τους ,το
αυτονόητο, δηλ δωρεάν και δημόσια
εκπαίδευση και μαζικούς διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών, αλλά και συγχρόνως να καταγγείλουν την υποχρηματοδόστηση της εκπαίδευσης και την
επίταση των κοινωνικών ανισοτήτων στη μόρφωση.
Είναι προφανές ότι εν όψει της ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ των ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΕΩΝ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ («νέο
Λύκειο και ΕΠΑΛ)- που θα οδηγήσει
, μέσω του νέου εξεταστικού μαραθωνίου και των πολλαπλών προγραμμάτων σπουδών-στην ΑΠΟΠΟΜΠΗ από την εκπαίδευση των
μαθητών από τα φτωχά λαϊκά στρώματα- τέτοιου
τύπου δικαστικές αποφάσεις, που μετατρέπουν τις μαθητικές διεκδικήσεις σε
..ποινικό αδίκημα, δείχνουν την
κατεύθυνση της εδραίωσης ενός
συνολικότερο ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ και ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΗΣ όχι
μόνο των μαθητικού κινήματος, αλλά και του εκπαιδευτικού και συνολικότερα του
λαϊκού. Γιατί η ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ακόμη και των υπολειμμάτων των στοιχειωδών
δικαιωμάτων στη μόρφωση, τη δουλειά, την υγεία, την ασφάλιση κλπ -που επιτάσσει
η εφαρμογή του 4ΟΥ στη σειρά ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ- συμπορεύεται με την ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ των ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ και ΛΑΪΚΏΝ ΑΓΩΝΩΝ.
Βρίσκει τη έκφρασή της στον εκφασισμό, εν τέλει, της κρατικής πολιτικής
,με απώτερο στόχο την ΥΠΟΤΑΓΗ του λαού στην αντιλαϊκή πολιτική της αμορφωσιάς,
της πείνας, της ανεργίας και της
εξαθλίωσης.
Στην υλοποίηση αυτών των αντιδραστικών στόχων,
αποδείχτηκε αρκετά ΠΡΟΘΥΜΟΣ(!) και ο ΓΥΜΝΑΣΙΑΡΧΗΣ του 1ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
του ΡΕΘΥΜΝΟΥ
ο οποίος, στην κυριολεξία, παρέδωσε τους ανήλικους μαθητές του στις
δρακόντειες διατάξεις ενός ποινικού νόμου που-στο πείσμα της ιστορίας του λαϊκού κινήματος και της καθολικά πια αναγνωρισμένης
συλλογικής δυναμικής και αποδοχής του- χαρακτηρίζει
ως «ιδιώνυμο ποινικό αδίκημα» τις μαθητικές καταλήψεις και συνολικά τους
μαθητικούς αγώνες. Επικαλέστηκε μάλιστα ο εν λόγω γυμνασιάρχης τη…νομιμότητα,
για την καταγγελία των μαθητών του στον εισαγγελέα, ακυρώνοντας στην πράξη κάθε ηθική, παιδαγωγική, δεοντολογική, συλλογική
και δημοκρατική αρχή που διέπει-και πρέπει διαχρονικά να διέπει-το έργο του δασκάλου και παιδαγωγού. Σε
κάθε περίπτωση, ο εν λόγω διευθυντής επέλεξε τον αντιδημοκρατικό κατήφορο που καταργεί κάθε ιστό σύνδεσής του με τη συλλογικά διαμορφωμένη ηθική συνείδηση
και παιδαγωγική αντίληψη του κλάδου. Με αυτήν
την έννοια, εκφράζουμε την ΑΠΟΛΥΤΗ
ΣΥΜΦΩΝΙΑ μας με τη θέση του Δ.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε του ΡΕΘΥΜΝΟΥ για την ΠΡΟΤΑΣΗ
ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ του από το σωματείο και από κάθε συλλογική έκφραση του συνδικαλιστικού
οργάνου.
Θεωρούμε ότι
οι ποινικές διώξεις των μαθητών μας, αλλά και των γονιών τους, σε μια περίοδο
δραματικής υποχρηματοδότησης της εκπαίδευσης, αδιοριστίας, γενίκευσης της
ελαστικής απασχόλησης, εφαρμογής του αντιδραστικού μέτρου της «μαθητείας», θέσπισης του «νέου σχολείου» της αγοράς και
της επίτασης των ταξικών φραγμών στη γνώση, αναδεικνύουν την αναγκαιότητα της
ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΛΑΪΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗΣ
ΠΑΛΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΕΕ-Δ.Ν.Τ.
Γιατί μόνο η οργανωμένη λαϊκή πάλη μπορεί να αποκρούσει τα βάρβαρα μέτρα της λαϊκής αμορφωσιάς, εξαθλίωσης και
τρομοκράτησης.
- ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΜΑΖΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΕΤΡΑ … «ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΩΦΡΟΝΙΣΜΟΥ»
- ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΗΣ.
- ΜΟΝΟ Ο ΕΝΩΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΛΑΪΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΪΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.