ΟΛΟΙ ΣΤΗ Γ.Σ. ΤΗΣ Ε.Λ.Μ.Ε ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ (29/9 και ώρα 7.30μ.μ.)
ΣΤΟ 3Ο
ΛΥΚΕΙΟ.
· ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΗ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ
ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΠΟΥ ΣΑΡΩΝΕΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ-ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
· Η ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΪΚΟ ΕΡΓΟ
ΤΩΝ ΠΡΟΚΑΤΟΧΩΝ ΤΗΣ (Ν.Δ-Π.Α.Σ.Ο.Κ), ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΗΣ
ΕΓΧΩΡΙΑΣ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΩΝ ΠΡΟΣΤΑΤΩΝ ΤΗΣ.
· ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΗΝ ΔΗΘΕΝ «ΑΡΙΣΤΕΡΗ» ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ
ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗΣ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ.
Συνάδελφοι, η
νέα σχολική χρονιά που- σύμφωνα με τις δηλώσεις της ηγεσίας του ΥΠΕΠΘ- θα
ξεκινούσε ..ομαλά, άρχισε με την πιο σκληρή επίθεση των τελευταίων χρόνων
ενάντια στις θεμελιώδεις εργασιακές και μορφωτικές κατακτήσεις του λαϊκού
κινήματος. Έτσι, η κυβέρνηση, καλά
μυημένη στην τέχνη της λαϊκής παραπλάνησης, εξαγγέλλει αρχικά 20.000 διορισμούς
μονίμων, για να τους μετατρέψει αυτόματα σε προσλήψεις αναπληρωτών στο εύρος
της τριετία (!) και στη συνέχεια να τους μεταφράσει σε πρόσληψη μόλις 740 αναπληρωτών
στη Β/θμια στις αρχές του Σεπτέμβρη.
Την ίδια στιγμή, η
κυβέρνηση της «για δεύτερη φορά αριστεράς» συρρικνώνει τις ώρες διδασκαλίας,
καταργώντας διδακτικές ώρες, όπως είναι οι εργαστηριακές (ΠΕ04 και
Πληροφορικής), των αρχαίων και νέων ελληνικών, των αγγλικών, ενώ την ίδια
στιγμή θέτει πλαφόν στη συγκρότηση των τμημάτων των ομάδων προσανατολισμού της
Β του Γενικού Λυκείου και των ειδικοτήτων των Ε.Π.Α.Λ. Έτσι, με το
σφαγιασμό του εκπαιδευτικού ωραρίου και των μορφωτικών δικαιωμάτων, εξοικονομεί 6.500 θέσεις εκπαιδευτικών
πολλών ειδικοτήτων, εδραιώνει το σχολείο της πληροφορίας και της μορφωτικής
απόρριψης, την ίδια στιγμή που καταφέρει
ένα νέο χτύπημα στους ελαστικώς απασχολούμενους και αδιόριστους, τους οποίους
οδηγεί στον καιάδα.
Παράλληλα, ενώ
έχει προσθέσει δύο ώρες στο διδακτικό μας ωράριο, στην ουσία, καταργεί τη
σταθερή εργασία και οργανική θέση και
μετατρέπει τον εκπαιδευτικό σε λάστιχο που απασχολείται σε 2-3 σχολεία,
θεσπίζοντας την ελαστική απασχόληση στις αυτοχρηματοδοτούμενες και
διαβαθμισμένες-μέσω της «αξιολόγησης»- σχολικές μονάδες, όπου οι μαθητές θα αντιμετωπίζονται ως «πελάτες» και οι εκπαιδευτικοί ως απασχολίσιμοι με
ατομικές συμβάσεις.
Αυτόν τον
εκπαιδευτικό και μορφωτικό μεσαίωνα επιδιώκει να εξωραΐσει η κυβέρνηση με
επικοινωνιακά τερτίπια, την ίδια
στιγμή που ετοιμάζει τη μεγαλύτερη μορφωτική απόρριψη των χαμηλών στρωμάτων, με το σχεδιασμό του 4ετούς Γυμνασίου και
του 2ετούς Λυκείου.
Παράλληλα, η επίθεση στις μορφωτικές κατακτήσεις και
τα εργασιακά δικαιώματα συμπορεύεται με
την λεηλασία του εισοδήματός μας, που φτάνει στ ο 40%, μέσω της κατάργησης του
13ου και 14ου μισθού, της φορομπηξίας, της διαιώνισης του
ΕΝΦΙΑ, των δραματικών περικοπών στις συντάξεις, της επίθεσης στις
κοινωνικοασφαλιστικές κατακτήσεις μας.
Είναι προφανές ότι η επίθεση στις κατακτήσεις του λαϊκού κινήματος στο χώρο της
δημόσιας εκπαίδευσης είναι άρρηκτα
δεμένη με το ξεπούλημα όλης της δημόσιας περιουσίας στα αρπακτικά ξένου και
ντόπιου μονοπωλιακού κεφαλαίου, τη διάλυση της αγροτικής παραγωγής, τη
διατροφική εξάρτηση της χώρας, την
κατάργηση των Σ.Σ.Ε και την πρόσδεση της χώρας ακόμα πιο ασφυκτικά στους
ιμπεριαλιστικούς μηχανισμούς (ΕΕ-Δ.Ν.Τ-Ν.Α.Τ.Ο).
Μάλιστα, σε μια περίοδο όξυνσης των ανταγωνισμών των
ιμπεριαλιστών στην Εγγύς και Μέση ανατολή, η
«αριστερή» κυβέρνηση μετατρέπει τη χώρα σε ..δεσμοφύλακα των μεταναστών,
αρνείται να εντάξει τα προσφυγόπουλα στα σχολεία, εφαρμόζει την
αντιμεταναστευτική πολιτική της ΕΕ(ΔουβλίνοΙΙ, Σέγκεν κ.λ.π), ενώ αναθέτει στην
πολεμική μηχανή του Ν.Α.Τ.Ο τη φύλαξη (!) των συνόρων, υποσκάπτοντας την
εθνική κυριαρχία και εμπλέκοντας τη χώρα σε όλα τα ιμπεριαλιστικά εγκλήματα σε
βάρος των γειτονικών λαών.
Η κυβέρνηση για
την επιβολή αυτού του αντιλαϊκού οδοστρωτήρα έχει την αμέριστη στήριξη της
συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας, που τόσο στην Ε.Λ.Μ.Ε, όσο και στην Ο.Λ.Μ.Ε, αλλά και συνολικότερα στα α/θμια και β/θμια σωματεία
του δημόσιου και ιδιωτικού χώρου συναινούν
στα βάρβαρα μέτρα, βάζοντας πλάτη στην αντιλαϊκή επίθεση.
Ø ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ
ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ-ΑΜΟΡΦΩΣΙΑΣ-ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΉΣ ΕΞΆΡΤΗΣΗΣ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
Ø ΝΑ
ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙ ΑΜΕΣΑ ΑΠΕΡΓΙΑ Η Ο.ΛΜ.Ε ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ.
Ø ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ
ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ ΠΑΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ
Ø ΝΑ ΑΝΑΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥΜΕ
ΣΕ ΤΑΞΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ.
Ø Η ΕΝΩΤΙΚΗ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΑΛΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΡΟΥΣΕΙ ΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ ΤΑ
ΛΑΪΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ..