2 Οκτωβρίου 2012

ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»



ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-ΣΦΑΓΙΑΣΜΟ ΤΩΝ
ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΜΑΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ

ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ–ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ.

Συνάδελφοι, η τρικομματική κυβέρνηση (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ) -απόλυτα εναρμονισμένη με τις απαιτήσεις της ντόπιας οικονομικής ολιγαρχίας και των ξένων Ιμπεριαλιστικών Κέντρων (ΕΕ-Δ.Ν.Τ)- ακολουθώντας τα χνάρια της αντιλαϊκής επίθεσης των προηγούμενων κυβερνήσεων (Παπανδρέου-Παπαδήμου), προχωρεί στην επιβολή της βάρβαρης πολιτικής της «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ»-ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ-ΑΠΟΛΥΣΗΣ και χειραγώγησης, αξιοποιώντας μάλιστα πρακτικές που παραπέμπουν στις πιο σκοτεινές περιόδους καταστρατήγησης των θεμελιωδών δημοκρατικών δικαιωμάτων και λαϊκών κατακτήσεων.
Συγκεκριμένα, η ηγεσία του ΥΠΕΠΘ, μέσω εγκυκλίου, καλεί τους εκπαιδευτικούς… να συνδράμουν (!!) το κράτος στην πολιτική της καρατόμησης των εργασιακών τους δικαιωμάτων και των κοινωνικών τους κατακτήσεων, μέσω της συμπλήρωσης του ηλεκτρονικού Ερωτηματολογίου για την «εξωτερική και εσωτερική αξιολόγηση (!)», επιδιώκοντας να τους καταστήσει συνενόχους στη νέα επίθεση, που θα οδηγήσει στην απόλυση αρκετές χιλιάδες εκπαιδευτικούς και θα ισοπεδώσει και τα τελευταία υπολείμματα των εργασιακών, μορφωτικών και κοινωνικών μας κατακτήσεων. Γιατί, με το ΑΝΤΙΛΑΪΚΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ» είναι συνδεμένη τόσο η ληστεία του μισθού μας, όσο και η κατάργηση της οργανικής θέσης και της όποιας εργασιακής σταθερότητας, αλλά και η «νέα» δομή του σχολείου της αγοράς, με το διευθυντή «manager»-ελεγκτή, το σύμβουλο-«επιθεωρητή», το ευέλικτο πρόγραμμα της αποσπασματικής πληροφορίας, σε συνθήκες κατάργησης της δημοκρατικής λειτουργίας του συλλόγου διδασκόντων και της εμπορευματοποίησης της γνώσης.
Πρόκειται για μια αντιδραστική μεθόδευση συμμετοχής των συναδέλφων στον περίφημο «Κοινωνικό Διάλογο» της Υποταγής, σε συνθήκες επιβολής του μεροκάματου του τρόμου σε ένα κοινωνικό τοπίο ανεργίας, φτώχειας, υποσιτισμού των παιδιών, αδιοριστίας, επίτασης των ταξικών φραγμών στη γνώση και απομόρφωσης.
Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ, στην προσπάθειά της να επιβάλει το μέτρο των απολύσεων και την πολιτική της λαϊκής αφαίμαξης -που επιτάσσουν τα αντιλαϊκά Μνημόνια της Λαϊκής Εξαθλίωσης και Ιμπεριαλιστικής Υποδούλωσης-, δε διστάζει να μετέλθει κάθε αντιδημοκρατικού μέτρου, αναιρώντας και αυτήν ακόμη την αστική νομιμότητα (!), αφού διαμορφώνει «κλειδαρίθμους» (!) εισαγωγής στο ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο και μάλιστα καλεί τους διευθυντές να προχωρήσουν στην «ανώνυμη διανομή τους στους εκπαιδευτικούς», μετατρέποντας τη σχέση υπαλλήλου με το κράτος, σε μυστική… συνεννόηση (!) μεταξύ συνενόχων.
Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση, που πιστά εκπροσωπεί και προασπίζεται με κάθε τρόπο τα συμφέροντα της εγχώριας ολιγαρχίας και υποκλίνεται στις επιταγές των ξένων ιμπεριαλιστικών κέντρων, δεν έχει κανένα ενδοιασμό στην κοινοποίηση μέτρων, που -παράλληλα με τη δραματική επιδείνωση των βιοτικών συνθηκών- προσβάλλουν βάναυσα και τις δημοκρατικές μας κατακτήσεις, αποβλέποντας στη δημιουργία στρατιάς «προθύμων- υπάκουων» και χειραγωγημένων εκπαιδευτικών.
Απέναντι σε αυτήν την αντιδημοκρατική, αντιδραστική και υπονομευτική των συλλογικών μας αγώνων και δημοκρατικών μας κατακτήσεων μεθόδευση πρέπει να ορθώσουμε ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΑΝΤΙΘΕΣΗ και τη ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ-ΕΝΩΤΙΚΗ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΛΗ ΜΑΣ.
Απέναντι στις σειρήνες της συναίνεσης και υποταγής στον εργασιακό, κοινωνικό και μορφωτικό μεσαίωνα, έχουμε ως εκπαιδευτικοί και εργαζόμενοι το ηθικό χρέος, αλλά και πολιτικό καθήκον να αντιτείνουμε τη ΣΘΕΝΑΡΗ ΜΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και τη ΜΑΖΙΚΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΏΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ.

  • ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΚΑΡΑΤΟΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ.
  • ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΉ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ.
  • ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ.

ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΑΓΩΝΕΣ
ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ.

  • ΚΑΜΙΑ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ-ΑΠΟΛΥΣΗ
  • ΚΑΝΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ -ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΙΔΙΟΤΗΤΑ- ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ.

ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΗ ΜΑΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟ.

ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ -ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΑΛΗ- ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ-Ε.Ε.-Δ.Ν.Τ.