30 Μαΐου 2016

ΓΙΑ ΤΑ "ΣΥΜΦΩΝΑ ΥΠΟΤΑΓΗΣ" ΚΑΙ ΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ - ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ - ΓΟΝΕΪΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΕΝΟΨΕΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ

  • ΜΕ «ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΤΙΜΗΣ» (!) ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ..ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ Η ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΛΕΛ ΝΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΕΙ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ–ΓΟΝΕΪΚΟ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ.
  • ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ «ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ» ΠΑΡΑΛΛΑΓΗΣ.
  • ΝΑ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΛΑΪΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΠΑΛΗ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ.

Συνάδελφοι, η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ -που ήταν καλά προετοιμασμένη για το ρόλο του στυλοβάτη του ξένου ιμπεριαλισμού και της εγχώριας ολιγαρχίας- έρχεται τώρα να διεκδικήσει νέες δάφνες από τους προστάτες και κηδεμόνες της και για την επιβολή της πειθάρχησης, της χειραγώγησης και του ιδεολογικού αφοπλισμού του συνδικαλιστικού κινήματος, στο όνομα της δημοκρατίας και του ανθρωπισμού, κάνοντας την αρχή από το χώρο της εκπαίδευσης.
Στη βάση αυτή, η συγκυβέρνηση -την ίδια στιγμή που εξαθλιώνει το λαό με τη βροχή των δρακόντειων μνημονιακών μέτρων που ψηφίζει διαρκώς στη βουλή- διεκδικεί τον ιδεολογικό αφοπλισμό, τη συναίνεση και την παθητική αποδοχή του Αρμαγεδώνα των αντιδραστικών εκπαιδευτικών μέτρων από τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές, εμπαίζοντας και προσβάλλοντας τη νοημοσύνη και δημοκρατική ευαισθησία τους, με προτάσεις για «συμβόλαια δημοκρατικού ανθρωπισμού», τα οποία θα παγιώσουν ένα τοπίο νεκρικής σιωπής στο σχολείο της ασιτίας, της αδιοριστίας, της υποχρηματοδότησης, της ελαστικής απασχόλησης.
Με περισσό θράσος, η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, αφού φόρεσε προεκλογικά το μανδύα του «λαϊκού σωτήρα», για να επιτεθεί στη συνέχεια στο λαό με μια καταιγίδα αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων -εφαρμόζοντας την εργαλειοθήκη του Ο.Ο.Σ.Α στην εκπαίδευση και όλες τις αντιλαϊκές συνθήκες της Ε.Ε- σήμερα ντύθηκε τη νέα στολή του χειραγωγού της ιδεολογικής συνείδησης των εκπαιδευτικών, των γονέων, των μαθητών και συνολικά των λαϊκών στρωμάτων, στο όνομα δήθεν «της δημοκρατίας» και του «ανθρωπισμού». Μαθημένος ο ΣΥΡΙΖΑ από τα ιδεολογικοπολιτικά γεννοφάσκια του στην πολιτική του εξωραϊμσού της αντιλαϊκής πολιτικής, ξεδιπλώνει τώρα -που ασκεί την εξουσία στο όνομα της ολιγαρχίας- και την αποκρουστική μαεστρία του στην αλλοίωση της σημασίας των λέξεων (π.χ δημοκρατία, ανθρωπισμός), τις οποίες το εκπαιδευτικό, γονεϊκο, νεολαϊστικο και συνολικά λαϊκό κίνημα νοηματοδότησε με τους αγώνες και την υπερήφανη αντίστασή του στους κάθε λογής εκπροσώπους της υπονομευτές των λαϊκών δικαιωμάτων και κατακτήσεων.
Στο πλαίσιο αυτό, ο δήθεν «αριστερός» ΣΥΡΙΖΑ της δεξιάς πολιτικής -που συγκατοικεί αρμονικά με τους ακροδεξιούς ΑΝΕΛ, ψηφίζει και εφαρμόζει τα μνημόνια της λαϊκής ληστείας και ιμπεριαλιστικής υποτέλειας-δε διστάζει να καλεί τους εκπαιδευτικούς σε «αναστοχασμό και αυτογνωσία, πέραν των βιοποριστικών αναγκών τους», την ίδια στιγμή που τους εξαθλιώνει με τους μισθούς της πείνας, την αδιοριστία, την περικοπή των δαπανών και τα δουλοκτητικού χαρακτήρα σύμφωνα απασχολισιμότητας του Ε.Σ.Π.Α και γενικώς τη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης. Παράλληλα, εν όψει της Αξιολόγησης-απόλυσης, επιχειρεί τον εκμαυλισμό της συνείδησής τους και την υποταγή των εκπαιδευτικών, με προτάσεις για «ηθική επιβράβευση και λεκτικό έπαινο μπροστά στους μαθητές» επαναφέροντας στη συλλογική μνήμη αλήστου μνήμης εποχές ιδεολογικής πειθάρχησης συμμόρφωσης.
Επιδιώκει μάλιστα να εγκλωβίσει και το γονεϊκό κίνημα στη λογική της γονυκλισίας στην πολιτική που διαλύει και τα υπολείμματα της δημόσιας εκπαίδευσης την ώρα που φορτώνει το κόστος λειτουργίας των σχολείων στους γονείς, μέσω των ανταποδοτικών τελών που θα πληρώνουν στους δήμους. Έτσι, η «αυτοδύναμη σχολική μονάδα», που θα υπάγεται στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, σύμφωνα με το περίφημο πόρισμα «της επιτροπής του εθνικού διαλόγου για την παιδεία», θα είναι το σχολείο των περικοπών, το τεταρτάξιο Γυμνάσιο και το διετές λύκειο-ταξικό φρούριο των εχόντων, το σχολείο των πολλών δραστηριοτήτων και της αμορφωσιάς, των πολλαπλών, ανά σχολείο προγραμμάτων, όπου οι φτωχοί θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν το μορφωτικό αποκλεισμό τους. Γιατί το πόρισμα προβλέπει ότι στη Β/θμια εκπαίδευση -πέραν τεσσάρων μαθημάτων- όλα τα υπόλοιπα (που αφορούν στα μαθηματικά, τις φυσικές επιστήμες κλπ) θα είναι μαθήματα επιλογής. Επιπλέον -λόγω της περικοπής των δαπανών για διορισμούς- η κυβέρνηση θα υποκαταστήσει τον εκπαιδευτικό με τον Η/Υ, διδάσκοντας τους μαθητές των απομακρυσμένων, ιδιαίτερα, περιοχών με τηλεδιασκέψεις. Έτσι, στο αυστηρά ταξικά κατηγοριοποιημένο σχολείο, των αποκεντρωμένων προγραμμάτων -που χτίζει ο «αριστερός» ΣΥΡΙΖΑ στα ερείπια που άφησε η αντιλαϊκή πολιτική που υπηρετεί, οι κοινωνικά και οικονομικά αδύνατοι μαθητές, δηλ οι πολλοί και φτωχοί, θα επιλέγουν το ατομικό τους πρόγραμμα, δηλ θα επιλέγουν να αποκλείονται από τη στοιχειώδη γνώση των βασικών επιστημών, αφού δε θα έχουν τη δυνατότητα να ανταποκριθούν. Έτσι, η «αριστερή κυβέρνηση» βάζει τα παιδιά των λαϊκών στρωμάτων να κάνουν δηλώσεις αυτο-αποκλεισμού από τη γνώση, τη στιγμή που η ίδια καταργεί ακόμη και τη συνταγματική υποχρέωσή της να τους παρέχει με ίσους όρους δωρεάν παιδεία. Αυτή τη βαρβαρότητα μετονομάζει «συμβόλαιο τιμής», ισοπεδώνοντας κάθε έννοια τιμής και σεβασμού των λαϊκών δικαιωμάτων.

·        ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ ΣΕ ΜΑΧΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΑΠΟΡΡΙΨΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
·        ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΠΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΩΤΙΚΗ–ΜΑΖΙΚΗ ΚΑΙ ΣΘΕΝΑΡΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΗ–ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ.
·        ΚΑΜΙΑ ΑΥΤΑΠΑΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΘΕΝ «ΑΡΙΣΤΕΡΟ»ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.
·        ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ -ΠΟΥ ΝΟΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΑΪΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ -ΚΡΥΒΕΤΑΙ Η ΛΥΣΣΑΛΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ, ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΤΟΠΙΑΣ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑΣ.
·        ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ-ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΣΤΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΗ-ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ.
·        ΟΙ ΕΝΩΤΙΚΟΙ ΛΑΪΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ.