15 Φεβρουαρίου 2012

Μαθήματα ταξικής αλληλεγγύης

ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ –ΚΥΡΙΩΣ– ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΖΩΝΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

NA ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!» ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ (PALSO!), ΜΕ ΣΚΟΠΟ:

  • ΝΑ ΣΥΓΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗ ΣΤΥΓΝΑ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ,
  • ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΗ ΛΑΪΚΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
  • ΚΑΙ ΝΑ ...ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΑΠΛΗΡΩΤΗ-ΜΑΥΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ.

ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΙΣ ΣΚΛΗΡΑ ΔΟΚΙΜΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΣΕ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ... ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ, ΤΗΣ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΕΥΓΕΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΙ ΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ.

Συνάδελφοι -εν όψει της αντιλαϊκής καταιγίδας, της ασιτίας των παιδιών, της δραματικής περικοπής των δαπανών, ιδιαίτερα στις εργατικές περιοχές- ως αριστερή παράταξη που πιστεύει στη λαϊκή αξία της ταξικής αλληλεγγύης καταθέσαμε στη Γ.Σ. και το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ την πρόταση για ανάληψη μιας συγκεκριμένης πρωτοβουλίας μορφωτικής στήριξης των παιδιών -κυρίως των Γυμνασίων- στις εργατικές ζώνες της πόλης (π.χ. Κατσαμπάς, Τάλως, Δειλινά κλπ). Στην πρόταση αυτή συναίνεσε και ο σύλλογος αδιορίστων, ενημερώνοντας αρχικά τη Γ.Σ. για τις ανάλογες προθέσεις του.

Πρόκειται για μια πρόταση υποστήριξης των παιδιών εκείνων ιδιαίτερα των εργατικών ζωνών, που πλήττονται περισσότερο από την αντιλαϊκή λαίλαπα, μέσω της εφαρμογής των πιο βάρβαρων μέτρων της τελευταίας πεντηκονταετίας. Τα μέτρα αυτά επιτάσσουν τα Υποδουλωτικά Μνημόνια που συνυπογράφουν τα κόμματα της οικονομικής ολιγαρχίας, με την άμεση στήριξη των προστατών και κηδεμόνων τους, ξένων Ιμπεριαλιστών (Ε.Ε.-Δ.Ν.Τ).

Στη βάση αυτή, τονίσαμε ότι Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΟΔΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ «ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ», που τεχνηέντως προωθούν όλες οι τελευταίες κυβερνήσεις της πλουτοκρατίας, έχοντας διπλό στόχο, να συγκαλύψουν από τη μια τη δραματική περικοπή των κοινωνικών δαπανών και από την άλλη να παραπλανήσουν τα λαϊκά στρώματα, επιδιώκοντας τη συναίνεσή τους στο σφαγιασμό των δικαιωμάτων τους και την ταξική συμφιλίωση.

Με βάση αυτή την αρχή της υποστήριξης των εργατο-λαϊκών συμφερόντων και της αντίστασης στην πολιτική του λαϊκού αποπροσανατολισμού, ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΑΜΕ το περίφημο «ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ» ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ, η οποία -σε συνεργασία με τους επιχειρηματίες της εκπαίδευσης (PALSO), επιχειρεί- ακόμη και σε αυτή την ιστορική φάση της πλήρους ισοπέδωσης των λαϊκών δικαιωμάτων από τη συγκυβέρνηση των κομμάτων της ολιγαρχίας να αποπροσανατολίσει τους εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές, και να εξευγενίσει τη ληστρική πολιτική του κεφαλαίου, φορώντας το μανδύα της ...κοινωνικής ευαισθησίας. Πρόκειται για προκλητική ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ και ΛΑΪΚΟ ΕΜΠΑΙΓΜΟ, αφού το επονομαζόμενο «κοινωνικό σχολείο»:

  • Θεμελιώνεται στη βάση της απόκρυψης της πρωτοφανούς περικοπής των δαπανών για την παιδεία.
  • Αναγνωρίζει ως ...ισότιμους εταίρους τους Επιχειρηματίες της Εκπαίδευσης, εισάγοντας τα ιδιωτικό-οικονομικά κριτήρια στη λειτουργία του σχολείου.
  • Εξευγενίζει την αντιλαϊκή πολιτική που θεσπίζει το Σχολείο της Αγοράς και οδηγεί στην περιθωριοποίηση τα λαϊκά στρώματα.
  • Προσφέρει απλήρωτη, μαύρη εργασία στους Ιδιοκτήτες των φροντιστηρίων, καλώντας τους αδιόριστους να εργαστούν αμισθί στα διάφορα φροντιστήρια, που θα …βοηθούν κάποιους μαθητές.
  • Δηλώνει ότι θα παρέχει ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ (!) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΆΣ ΣΤΟΥΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ, θεσπίζοντας άτυπα ένα επιπλέον κριτήριο για την οποιαδήποτε ελαστική απασχόλησή τους, σε περίοδο μάλιστα πείνας και μαζικής ανεργίας
  • Αρνείται τη συμμετοχή των μεταναστών (!!), συναινώντας προκλητικά στην εδραίωση και του ρατσισμού, σε μια περίοδο κατάργησης βασικών δημοκρατικών ελευθεριών.

Συνάδελφοι, είναι προφανές ότι η διοίκηση της Περιφέρειας Κρήτης, στην κατεύθυνση της επιβολής της πιο στυγνά αντιλαϊκής πολιτικής δεν εξαγνίζει μόνο την αντιλαϊκή πολιτική της Ιδιωτικοποίησης της Εκπαίδευσης. Παράλληλα έρχεται να καλλιεργήσει και τη λογική της ΕΚΟΥΣΙΑΣ ΑΠΕΜΠΟΛΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΩΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΜΒΛΥΝΣΗ ΤΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ.

Στη βάση αυτή, η προσπάθεια για ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΖΩΝΗΣ «ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ», έστω και αν εδραιώνεται σε μια καλή πρόθεση των συναδέλφων, στρώνει το δρόμο για τη σταδιακή ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΣΦΑΓΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ, ενώ παράλληλα δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την καθιέρωση «νέων κριτηρίων... κοινωνικής προσφοράς!!», στη διαδικασία της «Αξιολόγησης», η οποία έχει ψηφιστεί και -με την υπόδειξη μάλιστα των Γάλλων επικυρίαρχων- θα οδηγήσει στις ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ των συναδέλφων το επόμενο διάστημα.

Απέναντι σε αυτήν την αποπροσανατολιστική πολιτική του «Εθελοντισμού» και της συγκάλυψης των μέτρων που σαρώνουν τα δικαιώματά μας πρέπει να ΑΝΤΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΠΛΗΡΩΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ. Γιατί η πολιτική της πείνας, ανεργίας και λαϊκής εξαθλίωσης απαιτεί ΛΑΪΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΟΧΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ. Τις μορφωτικές ανισότητες που δημιουργεί αυτή η πολιτική μπορούμε να τις αμβλύνουμε, με τη συνεχή συλλογική πάλη και τις διεκδικήσεις μας. Αυτό το αντιστασιακό μήνυμα αποτελεί και το καλύτερο μάθημα για τους νέους, των οποίων το μέλλον αμαυρώνουν τα βάρβαρα μέτρα.

  • ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ.
  • ΤΑΞΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ.
  • ΜΑΖΙΚΟΙ ΕΝΩΤΙΚΟΙ-ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ.
  • ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΠΟΥ ΘΕΣΠΙΖΟΥΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
  • ΑΜΒΛΥΝΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΑΝΙΣΟΤΗΤΩΝ.

Η ενωτική λαϊκή πάλη θα αποκρούσει το μορφωτικό-κοινωνικό και εργασιακό μεσαίωνα!