13 Ιουνίου 2011

ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΪΚΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΕΙ ΤΟ ΣΤΥΓΝΑ ΑΝΤΙΛΑΪΚΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΤΑΣΗ ΤΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ-ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ.

  • ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ-ΚΑΜΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΗ.

Η υπουργός της δια βίου εμπορευματοποίησης της παιδείας, με μια Υπουργική απόφαση, στο τέλος της σχολικής χρονιάς, έρχεται να επιβεβαιώσει – με τον πιο παραστατικό τρόπο – την προσήλωσή της κυβέρνησης στο «ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗ Σ ΑΓΟΡΑΣ», της ελαστικής απασχόλησης, πολυκατηγοριοποίησης και διαβάθμισης, ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (!) στα δημοτικά και γυμνάσια.

Πρόκειται για ένα αντιδραστικό μέτρο κατάργησης κεκτημένων μορφωτικών και εργασιακών δικαιωμάτων, στα πλαίσια της εφαρμογής μιας αποκρουστικά αντιλαϊκής πολιτικής των ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ, της φτώχειας, της ανεργίας και της λαϊκής εξαθλίωσης, όπως την επιτάσσει η κερδοφορία του ντόπιου και ξένου μονοπωλιακού κεφαλαίου, οι Ιμπεριαλιστικοί μηχανισμοί της (Ε.Ε.-Δ.Ν.Τ.), η οικονομική ολιγαρχία.

Στα πλαίσια αυτά, τα παιδιά των λαϊκών στρωμάτων, που πέρυσι διδάχτηκαν δυο γλώσσες, πρέπει από την επόμενη σχολική χρονιά…να ξεχάσουν αυτήν την πολυτέλεια… Εξαναγκάζονται δηλ στη διδασκαλία μιας μόνο δεύτερης γλώσσας (γαλλικά ή γερμανικά), ανεξάρτητα από την επιλογή και τη γλωσσική τους παιδεία, γιατί το ΥΠΕΠΘ έχει ως προτεραιότητά του τη μεγιστοποίηση του κέρδους των πολυεθνικών που λυμαίνονται τον τόπο και όχι βέβαια την ικανοποίηση των στοιχειωδών μορφωτικών αιτημάτων των λαϊκών στρωμάτων. Στη βάση αυτή, ο διευθυντής μετατρέπεται σε manager που εισηγείται (!) ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ (!), γίνεται μηχανισμός επιβολής της άγριας αντιλαϊκής πολιτικής, που:

  • Καταργεί τμήματα διδασκαλίας της δεύτερης γλώσσας, με κριτήριο τη… ζήτηση (!), δηλ την πλειοψηφούσα γλωσσική επιλογή των παιδιών.

  • Καταργεί οργανικές θέσεις (!), ανοίγοντας το δρόμο των ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ και γενικεύοντας τις ελαστικές σχέσεις εργασίας.

  • Διαβαθμίζει τα σχολεία, κατηγοριοποιώντας τα σε «γαλλόφωνα» και γερμανόφωνα», αναιρώντας προκλητικά και την τυπική ισοτιμία στη γνώση.

  • Ευνοεί την Παραπαιδεία και τη συνολικότερη εμπορευματοποίηση της παιδείας.

ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ Β΄ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ, ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΜΕ

  • Η Συρρίκνωση των τμημάτων της Ξενόγλωσσης Παιδείας είναι η Απαρχή της «Νέας» Επίθεσης, που ισοπεδώσει θεμελιώδη Μορφωτικά και Εργασιακά Δικαιώματα μας.

  • Καμιά Αποδοχή του Αντιλαϊκού Μέτρου-Καμιά Κατάργηση Τμημάτων.

  • Ο Αγώνας εναντiα στην Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης είναι Ενιαίος για τους εκπαιδευτικούς A’ και BBαθμίδας.

  • Με τον παρατεταμενο συλλογικό αγώνα μας θα κατοχυρώσουμε τα δικαιώματα μας.

ΌΛΟΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΕΤΑΡΤΗ (15-6)

ΌΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ – ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝA!



Το παραπάνω κείμενο σε μορφή pdf:
2011-06-4 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ -ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ