16 Ιανουαρίου 2011

ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΛΜΕ


ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΩΝ Η «ΑΡΙΣΤΕΡΗ» (!) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΟΥ Δ।Σ ΤΗΣ ΕΛΜΕ

Στις συνθήκες όξυνσης της αντιλαϊκής πολιτικής, της ληστείας του λαϊκού εισοδήματος και της ισοπέδωσης των εργασιακών, οικονομικών και μορφωτικών μας κατακτήσεων, σε ένα κλίμα δηλ γενικευμένης λαϊκής δυσαρέσκειας ενάντια στην πολιτική της λαϊκής εξαθλίωσης που επιβάλλει η εθελόδουλη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ – σε αγαστή συνεργασία με Ν.Δ-ΛΑΟΣ και κατ’ εντολή των Ιμπεριαλιστικών μηχανισμών του Δ.ΝΤ και της Ε.Ε – η …κατά τα άλλα «αριστερή» (!) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, έδωσε στο Δ.Σ της ΕΛΜΕ, κατά τη συγκρότηση του προεδρείου, θεωρητικά μαθήματα γραφειοκρατικού συνδικαλισμού(!), έχοντας ως συνδικαλιστικό στόχο την από-πολιτικοποίηση του σωματείου, στη βάση της «Σύνθεσης», δηλ της ΣΥΓΚΑΛΥΨΗΣ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΤΗΣ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ.

Ειδικότερα, η επονομαζόμενη «αριστερή!» ΕΚΠΑΙΔ.ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, μετά τις εκλογές(!) και αφού είχε ήδη διασφαλίσει τις δύο έδρες και την ανοιχτή συμμαχία-στήριξη της συντεχνιακού χαρακτήρα παράταξης «Ένωση Εκπαιδευτικών» (της οποία την αντιδεοντολογική παρουσία όχι μόνο δεν έκρινε, αλλά και επιπλέον άτυπα στήριξε) ξέχασε…με μεγάλη ευκολία τις όποιες αντικυβερνητικές κορώνες χρησιμοποιούσε τυχοδιωκτικά κατά καιρούς και κατά το δοκούν, προκειμένου ΝΑ ΕΞΑΓΝΙΣΕΙ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΑΣΚ, αρνούμενη τη στοιχειώδη αναφορά στις αντιδραστικές θέσεις της κυβερνητικής παράταξης, όπως είναι:

  • Η σταθερή θέση της ΠΑΣΚ για αποδοχή της «Αξιολόγησης»- Πειθάρχησης-Κατηγοριοποίησης στο νέο σχολείο της Αγοράς, που είναι ο πιο αντιδραστικό μηχανισμός για την Κατάργηση των θεμελιωδών δικαιωμάτων μας.

  • Η προσήλωσή της στο «Διάλογο» της Υποταγής για όλα τα ισοπεδωτικά κυβερνητικά μέτρα, όπως είναι το αντιλαϊκό μισθολόγιο-φτωχολόγιο, που εξαθλιώνει τη χαμηλή υπαλληλία.

  • Η επί της αρχής αποδοχή από την ΠΑΣΚ του αντιδραστικού κυβερνητικού σχολικού μοντέλου, που καταργεί μορφωτικές και εργασιακές κατακτήσεις της τελευταίας πεντηκονταετίας, όπως φάνηκε και από την άρνησή της να καταγγείλει όλη αυτή τη λαίλαπα, εν όψει μάλιστα και των αυτοδιοικητικών εκλογών.

  • Η προκλητική πολιτική στήριξη από την ΠΑΣΚ του αντιδραστικού νόμου «Καλλικράτης», ο οποίος αποτελεί το καθοριστικότερο θεσμικό πλαίσιο επιβολής του σχολικού μοντέλου της ΑΓΟΡΆΣ, της άρσης της μονιμότητας, της εμπορευματοποίησης της γνώσης και της ελαστικοποίησης των εργασιακών σχέσεων. Μάλιστα πρωτοκλασάτα στελέχη της ΠΑΣΚ.. «έδωσαν μάχη» για την εδραίωση του αντιλαϊκού αυτού νόμου, κατερχόμενα στις πρόσφατες εκλογές με τους κυβερνητικούς συνδυασμούς και κερδίζοντας αυτοδιοικητικές έδρες, με τις οποίες θα προασπίζονται τις «καλλικρατικές» αρχές της ιδιωτικοποίησης, ενάντια στα συμφέροντά μας (!)

  • Η υπονομευτική δράση της ΠΑΣΚ σε όλη την περίοδο της επιβολής των πρωτόγνωρης στυγνότητας αντιλαϊκών μέτρων(Σύμφωνο Σταθερότητας-Μνημόνιο της λαϊκής ληστείας κλπ), κατά την οποία η κυβερνητική παράταξη έκλεινε το δρόμο της συλλογικής πάλης, ενισχύοντας την αντιλαϊκή κυβερνητική καταιγίδα κλπ

Συνάδελφοι, η σωρεία αυτών των υπονομευτικών της συλλογικής δράσης θέσεων του κυβερνητικού συνδικαλισμού, σε φάση μάλιστα όξυνσης της αντιλαϊκής πολιτικής, δε στάθηκε καθόλου εμπόδιο για την «αριστερή»(!) ΕΚΠΑΙΔ.ΠΡΟΟΠΡΙΚΗ, η οποία ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΕ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ, για να αποφύγει…το σκόπελο του προσδιορισμού της έναντι του κυβερνητικού και συνολικότερα υποταγμένου συνδικαλισμού (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ), και απλώς ΕΚΑΝΕ ΛΟΓΟ ΓΙΑ… ΙΚΑΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ (!) ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ, υποβιβάζοντας το Δ.Σ σε επίπεδο συντροφιάς,,, που «αξιολογεί» (!) προσωπικές στάσεις…. Πρόκειται για μια καιροσκοπική, έξω από τις στοιχειώδεις συλλογικές αρχές της διεκδικητικής δράσης συνδικαλιστική γραμμή, με στόχο την κατοχύρωση της θέσης του προέδρου και την εδραίωση μιας συνολικότερης διαχειριστικής αντίληψης στο σωματείο, η οποία οδήγησε στον ανοιχτό εναγκαλισμό της «αριστερής» (!) ΕΚΠΑΙΔ.ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ με τον κυβερνητικό συνδικαλισμό της ΠΑΣΚ (κατέλαβε τη θέση του αντιπροέδρου) και με τον συντεχνιακού τύπου συνδικαλισμό της «Ενωσης Εκπαιδευτικών» (κατέλαβε τη θέση του γραμματέα). Η εδραίωση αυτού του κλίματος του διαχειριστικού συνδικαλισμού καθρεπτίστηκε παραστατικά και κατά τη διεκδίκηση όλων των υπόλοιπων αξιωμάτων, αφού-κυρίως-οι δυο κυρίαρχες εκλογικά παρατάξεις (ΕΚΠΑΙΔ.ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ-ΠΑΣΚ) διαγκωνίζονταν για δύο μέρες , με στόχο την…απαλλαγή από το βάρος (!!) του διαχειριστικού φορτίου των άλλων- εκτός προεδρείου-αξιωμάτων, τη στιγμή που είχαν ήδη συναποφασίσει να μην τηρήσουν ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΝΟΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ,ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ Η ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗ Η΄ ΜΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΜΑΣ. Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι η ΕΚΠΑΙΔ.ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ-ΔΙΚΤΥΟ είχε ήδη ζητήσει αναβολή για όλες τις ημέρες των γιορτών και μετά από τον πολυήμερο αυτό προβληματισμό, αποφάσισε να αναδείξει ως ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΤΗΣ ΑΙΤΗΜΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ (!) ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ, ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ Ο ΣΥΝΑΙΝΕΤΙΚΟΣ ΡΌΛΟΣ ΚΑΙ Η ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΟΤΕΡΑ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ. Στόχευσε επομένως η ΕΚΠΑΙΔ.ΠΡΟΟΠ-ΔΙΚΤΥΟ στη δημιουργία ενός τέτοιου κλίματος, ώστε:

  • ΝΑ ΕΞΩΡΑΪΣΤΕΙ Η ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ(ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ), οι οποίες όχι μόνο δεν αντιμετωπίστηκαν ως δυνάμεις που εγκλωβίζουν τη λαϊκή συνείδηση στη λογική της παραίτησης, αλλά αντιθέτως ..εξαγνίστηκαν ως..δήθεν μαχόμενες για τα συλλογικά συμφέροντα παρατάξεις.

  • ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΦΘΕΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ («ΕΝΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ»), χωρίς την τήρησης της στοιχειώδους συνδικαλιστικής δεοντολογίας και να διασφαλιστεί μάλιστα η συμμετοχή της στο προεδρείο(!), χωρίς πολιτικές δεσμεύσεις , αλλά στην αφηρημένη βάση της προάσπισης των θέσεων του κλάδου (!)

  • ΝΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ…ΑΠΑΞΙΩΘΕΙ(!) Η ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ, την οποία όχι μόνο- με σθένος και συνέπεια- προβάλλουμε σταθερά ως αριστερή παράταξη, αλλά επιπλέον ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΩΣ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΟΛΙΚΟΤΕΡΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΜΕ και, πολύ περισσότερο, των αριστερών παρατάξεων, καταθέτοντας-και αυτή τη φορά- συγκεκριμένο πλαίσιο δράσης.

ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ, στην ιστορική μάλιστα περίοδο της καταλήστευσης του εισοδήματός μας από την ντόπια πλουτοκρατία και τους Ιμπεριαλιστές προστάτες τους (Δ.Ν.Τ.-Ε.Ε.), Η ΠΡΟΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΩΣ «ΑΡΙΣΤΕΡΗ» (!) ΕΚΠΑΙΔ.ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΕΣΤΗΣΕ «ΤΕΙΧΟΣ», αναπτύσσοντας τη ..συμμαχία της με τις τρεις άλλες παρατάξεις της συναίνεσης στην αντιλαϊκή λαίλαπα, δηλ ΤΗΝ ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΈΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (!), προβάλλοντας τη λογική της ΣΥΝΘΕΣΗΣ (!), Πρόκειται για μια παραπλανητική θέση που συσκοτίζει την πραγματικότητα και συγκαλύπτει τις πραγματικές αντιθέσεις, που αφορούν στη ιδεολογικοπολιτική σύγκρουση των γραμμών που υπηρετούν τα συλλογικά συμφέροντα κι εκείνων που τα υπονομεύουν. Μπροστά στην αντίθεση αυτή, με σταθερότητα και συνέπεια ΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΉΣ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΌΝΤΩΝ ΑΠΈΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-Ε.Ε-ΔΝΤ-ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ, έχοντας ως αδιαπραγμάτευτη αρχή μας την αποκάλυψη, καταγγελία και αποδυνάμωση της συνδικαλιστικής γραμμής της λαϊκής παραπλάνησης και του ταξικού αποπροσανατολισμού των εργαζομένων. Στη βάση αυτή, καταγγέλλουμε την επικίνδυνη για τα λαϊκά συμφέροντα συνδικαλιστική γραμμή της καρεκλοθηρίας και της ταξικής συμφιλίωσης, τονίζοντας ότι ο συνδικαλισμός για το αριστερό κίνημα είναι ένας συλλογικός θεσμός προάσπισης των ταξικών συμφερόντων ενάντια στα εργοδοτικά συμφέροντα, τα οποία στο χώρο μας εκφράζονται με τη στυγνά αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική. Στην αντιλαϊκή αυτή πολιτική «βάζουν πλάτη»οι παρατάξεις, που δεν αναδεικνύουν ούτε καταγγέλλουν τη γραμμή του ταξικού συμβιβασμού, αλλά τη στηρίζουν και τη συγκαλύπτουν με τις θέσεις για ΣΥΝΘΕΣΗ (!), δηλ για συνδιαχείριση του ζητήματος της πλήρους γραφειοκρατικοποίησης του σωματείου...

Στην αντίπερα όχθη, Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ, ως συνεπής αριστερή παράταξη, δεν αντιλαμβάνεται το συνδικαλισμό ως συνδιαχείριση των θέσεων της συναίνεσης, ούτε ως ευκαιρία καρεκλοθηρίας, αλλά ως συλλογικό μέσο πάλης και ΜΑΖΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ.

Για το λόγο αυτό, ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ» ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔ. ΠΡΟΟΠΡΙΚΗΣ-ΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ «ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ» ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΩΡΑΪΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ-ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ, απονευρώνουν το συνδικαλισμό και τον μετατρέπουν σε ένα απλό διαχειριστικό όργανο…συμφιλιωτισμού και παθητικής αποδοχής των ισοπεδωτικών μέτρων της αντιλαϊκής καταιγίδας.

Στο πλαίσιο αυτό, καλέσαμε όλες τις αριστερές παρατάξεις του σωματείου στην κατεύθυνση της συγκρότηση ενός ΕΝΙΑΙΟ-ΜΕΤΩΠΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙΚΟΥ ΑΝΑΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΛΜΕ, ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΟΥΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗΣ ΛΑΙΛΑΠΑΣ και τη δημιουργία των απαιτούμενων όρων της νικηφόρας συλλογικής πάλης, στο ιστορικό στάδιο της λυσσαλέας επίθεσης του κεφαλαίου που βρισκόμαστε.

Απέναντι σε αυτήν την ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ, η «αριστερή» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ όχι μόνο στάθηκε αρνητικά και απαξιωτικά, αλλά, με τις επιλογές της, επιβεβαίωσε τη σταθερή προσήλωσή της στις υπονομευτικές για τα ταξικά συμφέροντα θέσεις της συμπόρευσης με τις δυνάμεις της συναίνεσης στην αποκρουστικά αντιλαϊκή πολιτική.

Με δεδομένους αυτούς τους αρνητικούς για τα λαϊκά συμφέροντά συσχετισμούς, καλούμε τους συναδέλφους σε ταξική αφύπνιση και αγωνιστική επαγρύπνηση. Γιατί η προάσπιση των κατακτήσεών μας δεν κρίνεται από τη γραφειοκρατική διαχείριση των αξιωμάτων, αλλά από ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΛΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ. Για την υλοποίηση αυτού του κεντρικού στόχου θα καταθέσουμε τις δυνάμεις μας, από τη θέση του μέλους στο Δ.Σ και – κυρίως – με τη συνεχή παρουσία και δράση μας στις συλλογικές διαδικασίες ανάπτυξης της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ.

ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ

ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΞΑΘΛΙΩΝΟΥΝ

ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ – ΜΑΧΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΑΛΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΩΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ


Το παραπάνω κείμενο σε μορφή pdf:
2011-1 -16ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔ---ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΛΜΕ