22 Οκτωβρίου 2010

ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΠΑΓΚΡΗΤΙΟ-ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ (23-10)

ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΠΑΓΚΡΗΤΙΟ-ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ (23-10)

ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΪΚΑ ΜΕΤΡΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΤΑΣΗ ΤΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ

Συνάδελφοι, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, υλοποιώντας τις κατευθύνσεις της ντόπιας οικονομικής ολιγαρχίας και τις επιταγές των Ιμπεριαλιστικών κέντρων, έρχεται – με τα νέα στυγνά αντιλαϊκά μέτρα – να ΑΠΟΔΟΜΗΣΕΙ και τα υπολείμματα των λαϊκών κατακτήσεων στο χώρο της Παιδείας, προσφέροντας ως… «φιλέτο» στους Ιδιώτες τα ΠΑΝΕΠΙΣΤΉΜΙΑ και συνολικότερα την Γ/θμια Εκπαίδευση, στην κατεύθυνση της ΑΜΕΣΗΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ, αναιρώντας τις θεμελιώδεις μορφωτικές και κοινωνικές κατακτήσεις του λαϊκού κινήματος την τελευταία πεντηκονταετία.

Στην κατεύθυνση αυτή, ΑΠΟΘΕΜΕΛΙΩΝΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, θεσπίζοντας ένα … «νέο» νόμο-πλαίσιο,βάσει του οποίου:

  1. Κατοχυρώνει τη ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΩΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ του Πανεπιστημίου, δηλ διασφαλίζει θεσμικά τον κεντρικό ρόλο των ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ στη διαμόρφωση της δομής και του προγράμματος σπουδών των πανεπιστημιακών σχολών, έτσι ώστε να υπηρετούνται-με τον καλύτερο τρόπο και άμεσα-οι επιχειρηματικές αξιώσεις, στα πλαίσια του ανταγωνισμού της αγοράς. ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ επομένως τα Πανεπιστημιακά και Τεχνολογικά Ιδρύματα σε Παραρτήματα των Επιχειρήσεων.

  2. Καθιερώνει την «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ των ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΏΝ ΣΧΟΛΩΝ, με κριτήριο την ΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ, με αποτέλεσμα:

    • Να καταργείται το Επιστημονικό Αντικείμενο και να υποκαθίσταται με τα ΕΥΕΛΙΚΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ, που έχει ανάγκη η επιχειρηματική κίνηση.

    • Να διαβαθμίζονται οι Πανεπιστημιακές σχολές και να Κατηγοριοποιούνται, ανάλογα με τη συμβολή τους στην ανταγωνιστική λειτουργία των νόμων της αγοράς.

    • Να απειλούνται …με λουκέτο πολλές-κυρίως-θεωρητικές σχολές, που δε συνδέονται άμεσα με τα επιχειρηματικά κέρδη

    • ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ και να υποκαθίσταται με τις ..Πιστωτικές Μονάδες, όπως επιτάσσει η αντιδραστική συνθήκη της Μπολόνια και όλες οι μετέπειτα αντιδραστικές συνθήκες της Ιμπεριαλιστικής Ε.Ε

    • Να μετατρέπεται ο φοιτητής σε..ΠΕΛΑΤΗ-ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΜΕΝΟ, που δεν κατοχυρώνει ποτέ ούτε μορφωτικά ούτε εργασιακά δικαιώματα.

    • Να εισάγονται, ουσιαστικά, τα ΔΙΔΑΚΤΡΑ και στον προπτυχιακό κύκλο σπουδών

    • Να λειτουργούν στο εξής και ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ

    • Να αίρεται η μονιμότητα των Πανεπιστημιακών δασκάλων και να «αξιολογείται» το έργο τους, με βάση τη…σύνδεσή τους με τους επιχειρηματικούς κύκλους και τη δυνατότητά τους…να προσελκύουν «πελάτες», στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον καταρτισιμότητας.

Είναι επομένως φανερό ότι, με το νέο νόμο-πλαίσιο , η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ- ως καλός φρουρός της κερδοφορίας του ντόπιου και ξένου μονοπωλιακού κεφαλαίου- στοχεύει στην ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ.

Για το λόγο αυτό, ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ «ΝΕΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ», με το οποίο:

  1. Αναιρεί τις βασικές μορφωτικές κατακτήσεις και κλείνει το δρόμο στις στοιχειώδεις μορφωτικές αξιώσεις των παιδιών από τα λαϊκά στρώματα.

  2. Επιβάλλει αναχρονιστικά, μεσαιωνικού χαρακτήρα, προγράμματα σπουδών, ΕΞΟΒΕΛΙΖΟΝΤΑΣ από το χάρτη των υποχρεωτικών μαθημάτων ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Χημεία-Φυσική-Βιολογία).

  3. ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (!) από το σύνολο των υποχρεωτικών μαθημάτων του «νέου Λυκείου», στην εποχή μάλιστα της ηλεκτρονικής πληροφόρησης και της αξιοποίησης του Η/Υ σε όλες τις παραγωγικές, μορφωτικές και συνολικότερα πολιτισμικές δραστηριότητες.

  4. ΕΞΑΛΕΙΦΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΤΗ του νέου λυκείου ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, στην κατεύθυνση της άμβλυνσης της συνείδησης της εθνικής ανεξαρτησίας και κυριαρχίας , σε συνθήκες μετατροπής της χώρας σε Προτεκτοράτο και πλήρους υποταγής της εθελόδουλης κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ στις απαιτήσεις της ντόπιας πλουτοκρατίας και του ξένου Ιμπεριαλισμού.

  5. Κατακερματίζει το επιστημονικό αντικείμενο και επιβάλλει το ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ.

  6. ΘΕΣΠΙΖΕΙ ΤΟ ...ΝΕΟ «ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟ»-ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, με τον αντιδραστικό ν. «Καλλικράτης».

  7. Επιβάλλει την «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

  8. Συρρικνώνει τις δαπάνες του κρατικού προϋπολογισμού και προσδένει τα σχολεία στους δήμους, φορτώνοντας τα βάρη της λειτουργίας τους στα ανταποδοτικά τέλη, δηλ στη φορολογία των πολιτών.

  9. Θεσπίζει τα ΣΔΙΤ, εισάγοντας τα ΙΔΙΩΤΙΚΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΆ ΚΡΙΤΉΡΙΑ στη λειτουργία των σχολείων.

  10. ΑΙΡΕΙ ΤΗ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ και καθιερώνει τις ΤΟΠΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ.

ΑΥΤΆ ΤΑ ΣΤΥΓΝΑ ΑΝΤΙΛΑΪΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΡΑΝΩΣΕΙ (!) Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ...ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΩΝ ΠΡΥΤΑΝΕΩΝ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 23-10

ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΗ ΣΤΥΓΝΑ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ:

  • ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΣΕ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ

  • ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

  • ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ

ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ (ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 23-10 ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ) ΝΑ ΔΙΑΤΡΑΝΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ


Το παραπάνω κείμενο σε μορφή pdf:
2010-10-21 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ-ΠΑΓΚΡΗΤΙΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ