ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟ
ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ «ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΟΛΟΙ ΣΤΗ Γ.Σ. ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ
(20 Απριλίου και ώρα 8μμ στο 3o Λύκειο)
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 22 ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΗ
Συνάδελφοι, η νέα σιδηρά κυρία του ΥΠΕΠΘ, έδωσε στη δημοσιότητα το…νέο αντιδραστικό θεσμικό τερατούργημα, το περίφημο «ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ», το οποίο στην ουσία έρχεται να ..συμπυκνώσει σε ένα νόμο ΟΛΟ ΤΟ ΑΤΙΛΑΪΚΟ ΦΑΣΜΑ ΤΗΣ ΘΕΣΜΙΚΗΣ και ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΠΕΛΑΣΗΣ στα δικαιώματά μας την τελευταία 25ετία.Πρόκειται για ένα θεσμικό οδοστρωτήρα, που σαρώνει κάθε μορφής κατάκτηση, είτε αυτή αφορά τους διορισμούς, είτε τις εργασιακές μας σχέσεις, είτε τις αποδοχές ή τη χρηματοδότηση και τις θεμελιώδεις κατακτήσεις στην εκπαίδευση.
Ειδικότερα, το νέο θεσμικό πλαίσιο:
ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ, αφού η προϋπηρεσία ως κριτήριο διορισμού στην ουσία καταργείται (οι πιθανές 500-1000 προσλήψεις από τον πίνακα προϋπηρεσίας τη διετία 2011-2012 είναι στάχτη στα μάτια)
ΑΠΟΣΥΝΔΕΕΙ εντελώς ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, θεσπίζοντας ..νέα προαπαιτούμενα για…τη διεκδίκηση!! της ιδιότητας του υποψήφιου για εργασία εκπαιδευτικού (πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας, μεταπτυχιακά σε συναφείς σχολές κλπ)
ΘΕΣΠΙΖΕΙ ΩΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!! ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΝΕΟ ΚΥΚΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ (πιστοποιητικό ή μεταπτυχιακούς τίτλους)
ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΗΝ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ-ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, μέσω της αξιολόγησης της επίδοσης (!!) της σχολικής μονάδας από το σύλλογο (!!), εισάγοντας το ...αυτοφακέλωμα (στο όνομα της συνυπευθυνότητας) και μετατρέποντας το σύλλογο των εργαζομένων σε ...διοικητικό όργανο αξιολόγησης των πόρων (!!), της επίδοσης των μαθητών και των ικανοτήτων (!!) των εκπαιδευτικών. Στην ουσία συμπυκνώνει όλους τους αντιδραστικού νόμους για την «Αξιλόγηση»-Διαβάθμισή μας, με στόχο την ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ των εκπαιδευτικών.
ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 5 ΩΡΕΣ, επιβάλλοντας την υποχρεωτική και απλήρωτη υπερωρία, στο βωμό της συρρίκνωσης των δαπανών για την παιδεία και της καρατόμησης του δικαιώματος διορισμού των αδιορίστων συναδέλφων.
ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ, με την παραπλανητική ορολογία «του μέντορα», ο οποίος θα στέκεται ως… επόπτης εργασίας για μια διετία στο σβέρκο του νεοδιόριστου και επονομαζόμενου «δόκιμου», δηλ του απειλούμενου άμεσα με απόλυση.
ΕΙΣΑΓΕΙ ανοιχτά και προκλητικά τα ΙΔΙΩΤΙΚΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, στα πλαίσια της εφαρμογής του αντιδραστικού νόμου «Καλλικράτης», αφού απροκάλυπτα γίνεται λόγος για την αξιολόγηση των πόρων. Συρρικνώνεται επομένως τραγικά το κονδύλι του κρατικού προϋπολογισμού και αναζητούνται..., πόροι από τους Ιδιωτικούς Φορείς, ενώ εδραιώνονται οι Συμπράξεις του Δημόσιου και Ιδιωτικού Χώρου (ΣΔΙΤ).
ΣΥΝΔΕΕΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ» και οικονομικής εξαθλίωσης, σε συνθήκες πτώχευσης, όπως επιτάσσει η Ιμπεριαλιστική συγκυριαρχία του Δ.Ν.Τ και της Ε.Ε στον τόπο μας και όπως απαιτεί η κερδοφορία και ασυδοσία της ντόπιας πλουτοκρατίας, την οποία πιστά υπηρετεί η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, έχοντας τη συναίνεση όλου του αντιδραστικού φάσματος των δυνάμεων (Ν.Δ-ΛΑΟΣ) που υπηρετούν τα συμφέροντα της οικονομικής ολιγαρχίας.
Απέναντι σε αυτή τη θεσμική λαίλαπα, που έρχεται να ισοπεδώσει κατακτήσεις δεκαετιών και να διαγράψει από το χάρτη εργασιακά δικαιώματα και οικονομικές κατακτήσεις, η κατάργηση της βάσης του 10 για την εισαγωγή στην Γ/θμια, έρχεται… τεχνηέντως να λειτουργήσει… αντισταθμιστικά και παραπλανητικά για τους μαθητές, για τους οποίους το μόνο μέλλον που δομείται είναι αυτό της ακόμη ταξικότερης εκπαίδευσης, της ανεργίας, της ανασφάλιστης και ευκαιριακής απασχολισιμότητας.
ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ
ΑΠΟΚΡΟΥΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΝΩΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ
ΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΜΑΣ
Το παραπάνω κείμενο σε μορφή pdf:
2010-04-14 ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ-ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ