ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
N.
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΤΩΝ ΚΛΕΙΣΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑΣ ΑΠΑΝΤΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΝΔ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ
ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑΣ.
· ΜΕ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΝΔ
ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ ΑΙΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΚΑΙ
ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ.
· ΤΟ ΥΠΑΙΘ-ΜΕ ΝΕΟΤΕΡΗ ΑΠΟΦΑΣΗ-ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΩΣ …ΜΟΝΑΔΙΚΟ
ΜΕΤΡΟ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑΣ ΤΗΝ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ(!), ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΤΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ(!) ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ.
· ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΙΣ
ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΗΣ: ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ.
Αφού ζήσαμε αυτές τις μέρες μεσαιωνικές συνθήκες
κρατικής στάσης έναντι ενός χιονιά -που δεν …πρόβλεψε το κατά τα άλλα επιτελικό
κράτος της ΝΔ-
με την ιδιωτική εταιρία της Αττική Οδού
να κρατεί εγκλωβισμένους ανθρώπους στα αυτοκίνητά τους για πάρα πολλές
ώρες, αλλά και στους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας και με την ιδιωτικοποιημένη ΔΕΗ να έχει ολόκληρες περιοχές στο σκοτάδι
και την παγωνιά, η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ δείχνει ξανά την πλήρη περιφρόνησή της στην
εκπαιδευτική διαδικασία και στην ασφαλή λειτουργία των σχολείων.
Ειδικότερα,
η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ επέλεξε ξανά -αντί
της χρηματοδότησης, της εκπαίδευσης, της μείωσης του αριθμού των μαθητών ανά
τμήμα, της θέρμανσης και υγειονομικής ασφαλούς και δια ζώσης λειτουργίας
των σχολείων- τη λύση …δια πάσαν νόσον:
το αντιπαιδαγωγικό μέτρο της ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. Μάλιστα, η κυβέρνηση προβάλλει αυτό το μέτρο χωρίς ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΜΕΤΡΑ
ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΤΗΣ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ,
αλλά και ενώ τα σχολεία είναι ΚΛΕΙΣΑ(!), με αποφάσεις των Δήμων.
Είναι
προφανές ότι αυτές οι ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΕΣ
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ -που είναι πρόδηλες και αναδεικνύουν την έλλειψη της στοιχειώδους
πολιτικής βούλησης για υποστήριξη των σχολείων- επιτείνουν από τη μια ένα καλλιεργημένο από την κυβέρνηση κλίμα υπολειτουργίας
και διάλυσης των σχολείων (είχαμε το μακροβιότερο lock down στην Ευρώπη!) και από την άλλη δείχνουν τους
αρνητικούς συσχετισμούς στα συνδ. Όργανα (ΟΛΜΕ-ΕΛΜΕ), που αρνούνται να πάρουν την ξεκάθαρη και απλή θέση: ΝΑ
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. Στην πλειονότητά τους οι κυρίαρχες γραφειοκρατικές παρατάξεις
αποδέχτηκαν το αντιπαιδαγωγικό μέτρο της Τηλεκπαίδευσης σε όλη τη μακρά περίοδο
της καραντίνας, αντί να διεκδικούν να χορηγηθούν τα κονδύλια και να κατοχυρωθούν
οι όροι της ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων.
Η κυβέρνηση, ουσιαστικά, απλώς ασκεί επικοινωνιακή πολιτική λαϊκής
παραπλάνησης, έχοντας τη σταθερή πολιτική βούληση να δώσει τη…χαριστική
βολή στις θεμελιώδεις μορφωτικές και εργασιακές κατακτήσεις στην εκπαίδευση,
απαξιώνοντας την εκπαιδευτι-κή διαδικασία σε μια …απλή αναμετάδοση πληροφοριών,
επικαλούμενη τη μια την πανδημία, την άλλη την κακοκαιρία και συγκαλύπτοντας τη
στρατηγική της στόχευση που είναι η επίταση των μορφωτικών ανισοτήτων στην
εκπαίδευση, η απαλλαγή του κράτους από το όντως χαμηλό κονδύλι για την
εκπαίδευση, η αυτονομία-ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης.
Από το χώρο της
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ υποστηρίξαμε αδιάλειπτα και συνεχίζουμε να
υποστηρίζουμε το αίτημα ης ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, με την παροχή
των απαιτούμενων κονδυλίων και τη λήψη των απαραίτητων μέτρων.
Στη
δοσμένη συγκυρία, ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ τη θέση μας
για την ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟΤΗΤΑ των κυβερνητικών αποφάσεων (ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ-ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!), για την ΕΛΛΕΙΨΗ των ΒΑΣΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ της
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, για την ΑΝΤΙΘΕΣΗ μας στο απαράδεκτο, αλλά και μη σύννομο μέτρο της μετατροπής του χώρου της οικίας
σε εργασιακό χώρο. ΚΑΛΕΣΑΜΕ επίσης σε ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΕ την
ΠΕΜΠΤΗ (27/1), ώστε η τοπική διοίκηση να αναλάβει τις ευθύνες της για τις
αντιφατικές και σε πολλά σημεία μη σύννομες κυβερνητικές αποφάσεις που παραλύουν
τη λειτουργία των σχολείων. Όμως οι προτάσεις μας δεν έγιναν αποδεκτές από τις
παρατάξεις ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ-ΠΕΚ/ΠΑΣΚ και ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ-ΠΑΜΕ.
ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ:
· Ο ΧΩΡΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΙΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ
· ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
· ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ ΩΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΝΑ
ΠΑΡΕΧΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ.
Θεωρούμε ότι η
στάση της σιωπής της ΕΛΜΕ, αλλά και της ΟΛΜΕ -σε μια περίοδο που η κυβέρνηση
αποποιείται των βασικών ευθυνών της έναντι μαθητών και των εκπαιδευτικών,
επιβάλλει αντιπαιδαγωγικά μέτρα, απομονώνει
τους εκπαιδευτικούς στο σπίτι τους, ρίχνοντας στις πλάτες τους το βάρος των
εγκληματικών ευθυνών για την έλλειψη μέτρων προστασίας των σχολείων είναι στάση
απόλυτης προσαρμογής στα αντιλαϊκά μέτρα.
Απέναντι στη συνδ.
γραμμή της σιωπής, ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ τη συνδ. στάση της ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ και ΠΑΛΗΣ:
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
· ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ - ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑ (15
ΜΑΘΗΤΕΣ)
· ΜΑΖΙΚΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ
· ΝΑ ΧΟΡΗΓΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΙΤΟΎΜΕΝΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ-ΠΥΚΝΩΣΗΣ
ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΟΔΥ
· ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟΥ ΕΣΥ