ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 11-2 ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ – ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 30 ΟΚΤΩΒΡΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, ΩΡΑ 11:3Ο
ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ- ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
·
ΜΑΖΙΚΟΙ
ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ- ΕΞΩ ΟΙ
ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ - ΜΟΡΦΩΣΗ
ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Συνάδελφοι, την ίδια ώρα που ο πρωθυπουργός
,σε ένα ρεσιτάλ θλιβερής υποτέλειας,
υποκλίνεται στο …διαβολικό μυαλό του πλανητάρχη
Τραμπ, την ίδια ώρα που αλυσοδένει με ακόμη πιο σφιχτά δεσμά τη χώρα με την
επικίνδυνη αναβάθμιση της βάσης στη Σούδα και αλλού ( Καστέλι, Άραξος, Κύθηρα)
και επικυρώνει την πρόσδεσή της στο άρμα
των επεκτατικών σχεδίων της ιμπεριαλιστικής υπερδύναμης στη Μεσόγειο και τα
Βαλκάνια , την ίδια ώρα που προσβάλλει την ιστορική μνήμη του λαού μας και τους μεταπολεμικούς αγώνες των προοδευτικών και αριστερών αγωνιστών που
πάλεψαν την αμερικανοκρατία, το επιτελείο της κυβέρνησης και του υπουργείου
Παιδείας κορυφώνοντας την επίθεση στην εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς
προετοιμάζει τη νομοθέτηση του αντιδραστικού πλαισίου του διαβόητου πορίσματος της επιτροπής
Λιάκου.
Συγκεκριμένα, έχει ήδη γίνει
φανερό στα πλαίσια της υλοποίησης των αποφάσεων της ΕΕ για την εκπαίδευση(Μπολόνια,
Πράγα, Βερολίνο, Λισσαβόνα κλπ) της εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ και των
απαιτήσεων της εγχώριας ολιγαρχίας (ΣΕΒ) που επιτάσσουν τη
θέσπιση του «νέου σχολείου της αγοράς» και την ισοπέδωση των
βασικών μορφωτικών και εργασιακών κατακτήσεων της νεολαίας και των εκπαιδευτικών, ότι η κυβέρνηση στοχεύει στη
μετατροπή του σχολείου σε
«ανταγωνιστική μονάδα» που θα
λειτουργεί, ,όπως η επιχείρηση, με
τη λογική του μικρότερου κόστους για το
κράτος και της μεγαλύτερης δυνατής
εκμετάλλευσης των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των γονέων. Αυτό δείχνει
η εκχώρηση πολλών τομέων και ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ στους
ιδιώτες, οι συγχωνεύσεις τομέων,
τμημάτων και ειδικοτήτων και σχολείων (
κατάργηση Βρεφονηπιοκόμων στο 3ο ΕΠΑΛ, συγχωνεύσεις στο Γυμνάσιο Αγίων Δέκα και
αλλού), το βάρβαρο μέτρο της μαθητείας, δηλ της προσφοράς νεανικών χεριών στους επιδοτούμενους από τα ΕΣΠΑ ιδιώτες.
Στην κατεύθυνση μάλιστα στενότερης
πρόσδεσης της επαγγελματικής εκπαίδευσης στην αγορά μέσω και της μαθητείας
αποσκοπεί το πρόσφατο, πιλοτικό αρχικά , πρόγραμμα Μια
Νέα Αρχή για τα ΕΠΑΛ. Στο πρόγραμμα,
που εξαγγέλθηκε πριν μερικές μέρες και αναπτύσσεται στη βάση της συνεργασίας Δημόσιου- Ιδιωτικού τομέα, η ορθολογική διαχείριση των…«ανθρώπινων πόρων» , δηλαδή των μαθητών από την Α
Τάξη των ΕΠΑΛ στη βάση των απαιτήσεων
της αγοράς και όχι της εξέλιξης της επιστήμης και της τεχνολογίας,
παρουσιάζεται ως δήθεν «ψυχοκοινωνική
και γνωστική υποστήριξη των μαθητών» ( καθηγητές σύμβουλοι- μέντορες , άνοιγμα
στην …κοινωνία δηλαδή στις επιχειρήσεις κ.λ.π.)
Την ίδια αντιδραστική στόχευση
καταδεικνύει το σχέδιο νόμου για το «ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ» της μορφωτικής
απόρριψης των πολλών και της ισοπέδωσης των λαϊκών κατακτήσεων. Η
κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ φορώντας αριστερό
προσωπείο εμπαίζει τους εκπαιδευτικούς , τους γονείς και
τους μαθητές για δήθεν κατάργηση των
πανελλαδικών εξετάσεων ,αφού ουσιαστικά τις διπλασιάζει Θριαμβολογεί
για τη «δραστική μείωση των μαθημάτων στο Νέο Λύκειο», ενώ, στην πραγματικότητα, διαλύει τη γενική παιδεία και καταργεί το ενιαίο πρόγραμμα σπουδών ,στην κατεύθυνση της ακόμη πιο
ταξικής κατηγοριοποίησης των σχολείων ,αλλά και της απαλλαγής
του κρατικού προϋπολογισμού ακόμη και από αυτό το δραματικά μειωμένο ποσοστό για την
παιδεία .Μετατρέπει τον μαθητή από απαιτητικό διεκδικητή της
γνώσης σε «πελάτη»-ζητητή προγραμμάτων
διαφόρων δράσεων, που θα επιζητεί μια ..βεβαίωση φοίτησης(!),
αυτοαποκλειόμενος… από τα δύσκολα γνωστικά
τοπία που μπορούν να του παράσχουν
τις θεμελιώδεις προϋποθέσεις για την κατανόηση του φυσικού και κοινωνικού
κόσμου. Παράλληλα, το περίφημο «Εθνικό Απολυτήριο» προορίζεται
για τους ολίγους και εκλεκτούς, που θα έχουν τη δυνατότητα να ανταποκριθούν
στον σχεδιαζόμενο εξεταστικό μαραθώνιο..
Πριν λίγες μέρες μάλιστα
το Υπουργείο Παιδείας έθεσε σε διαβούλευση
πρόταση για τη νέα διοικητική δομή της εκπαίδευσης, την Διοικητική και Παιδαγωγική Αυτονομία
του σχολείου σε συνδυασμό με την
αξιολόγηση- κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, με τον επιστημονικοφανή δήθεν τίτλο Αποτίμηση
Εκπαιδευτικού Έργου. Πρόκειται για την απόπειρα
υλοποίησης της πιο αντιδραστικής …μεταρρύθμισης
στην δημόσια εκπαίδευση, που ουσιαστικά επιχειρεί να άρει τον δημόσιο
χαρακτήρα του σχολείου και να το υποχρεώσει να λειτουργεί με επιχειρηματικούς όρους σαρώνοντας
μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και
καθιερώνοντας τη γενίκευση
των ελαστικών σχέσεων εργασίας με εκπαιδευτικούς χωρίς οργανική θέση, σταθερή
εργασία και δικαιώματα.
ΑΠΕΝΑΝΤΙ Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ
ΑΝΤΙΛΑΊΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ
ΟΡΘΩΘΕΙ ΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΛΑΪΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ
ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
ΜΑΣ
·
ΚΑΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ
ΑΝΤΙΛΑΪΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
·
ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ- ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΜΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ
ΟΧΙ ΣΤΟ ΒΑΡΒΑΡΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ
·
ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
·
ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟΝ
ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ –ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΗΣ(ΕΕ-Δ.Ν.Τ-Ν.ΑΤ.Ο)
·
ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ
ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ ΠΑΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ
Η ΕΝΩΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΑΛΗ
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΡΟΥΣΕΙ ΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΝΑ
ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ ΤΑ ΛΑΪΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ